VERZENDEN.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 4,65 met DPD en de verzendkosten naar België € 9,95 met DPD. Bij bestellingen vanaf € 50,- is de verzending gratis in Nederland. Vanaf € 75,- versturen wij ook gratis naar België. Voor overige landen binnen de Europese Unie worden bestellingen vanaf €150,- gratis verzonden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis heb?
De levertijden zijn per product aangegeven. Wij streven ernaar om artikelen die wij zelf op voorraad hebben dezelfde dag te verzenden. Op grote meubelstukken hoef je bij Homerebels ook nooit lang te wachten deze worden binnen twee weken bij je thuisbezorgd.
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij versturen bestellingen met DPD, DHL, PostNL en GLS. Middels een track en tracé code kunt u bekijken wie de vervoerder van uw pakket is.
Verzenden jullie ook naar andere landen dan Nederland?
Wij leveren aan alle landen binnen de Europese Unie. De tarieven hiervoor zijn per land gespecificeerd en zichtbaar bij het afronden van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling naar meerdere adressen versturen?
Het is niet mogelijk een bestelling naar meerdere adressen te versturen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Op afspraak kan een bestelling worden opgehaald, neem hiervoor contact op via [email protected].
Kan ik mijn verzendadres nog wijzigen?
Wij proberen bestellingen zo snel mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is mogelijk, mits deze nog niet is afgeleverd bij de pakketdienst. Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar [email protected]. Vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer en het door jouw gebruikte adres.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een track-and-trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen.
Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.
Wij sturen direct nadat je de bestelling hebt geplaatst een e-mail met de orderbevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Houd er rekening mee dat het kan zijn dat jouw e-mailprovider een spamfilter hanteert dat onze e-mails blokkeert. Ook is er een kans dat het door jou opgegeven e-mailadres fout is of dat er iets fout is gegaan bij de betaling. Weet je niet wat er fout is gegaan? Neem dan contact op met ons via [email protected].